Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Solweig - 12 mars 2016 10:11

Det har varit kallt i natt, säkert nära -10, men nu på morronen skiner solen och det är så fint. jag har varit ut på morronpromenad med Tora, jag går en promenad varje dag endera morron eller e.m

Sparkföret är inte det bästa efter gatorna, speciellt där solen ligger på dagtid. Där har det töat bort det mesta av snön. så jag går utan spark. Det går bra om man tar det lilla lugna,Tora går ju inte så fort, hon går helst bredvid mig hela tiden utan att jag tvingar henne.


Tora är ju mattes hund till 95%. Så det är nog ingen uppoffring för henne.


Tror att jag skall skicka efter en mattvävsrumpa, det är ganska roligt att väva mattor, även om jag inte har behova av flera!


Har bokat campingplats nere på Tånga i maj, västgötaspetsklubben firar ju 40 års jubileum där i år. Har även anmält Julia till vallanlagstest, vi gjorde ju det i Lycksele i fjol, men då gick det inte. I år skall jag gå med henne så får vi se hur det går.

Har inte tänkt anmäla någon hund till utställningen, men jag hinner ändra mig ännu. Anmälningstiden går ut i april.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards