Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Solweig - 10 mars 2016 11:46

Det har ju snöat en del de senaste dagarna. Det gör att det inte går att gå skoterspåret för min del. Jag försökte i går och insåg då att det var mycket tunggått. Fick ont efteråt.

Men när man börjat måste man ju gå hem.

Jag går ju landsvägen när jag går med hundarna, men det är så tråkigt att gå fram och tillbaka samma väg. Sommartid går vi ju runt och det går ju när man kan gå vägen där skoterspåret går på vintern.

Men dom flesta skoteråkarna kör ju inte i skoterspåret utan ute på åkrarna , där det är i lag förbjudset att köra, men skoteråkarna i Brunflo med omnejd skiter i vad som är lagligt eller ej. Bara dom får tokköra på åkrarna. Det kan dom inte göra i skoterspåret då det finns risk för möte och spåret är inte så brett.


Annars är det o.k  Jag kan ju köra bil så man blir inte så isolerad som innan.


Det har varit mulet på mornarna den senaste tiden, sedan sol och fint frampå dagarna. Men det är ju på mornarna som man går ut med hundarna. Jag vill inte överdriva utevistelserna så mycket då det känns om jag går för mycket ännu.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards