Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Solweig - 1 mars 2016 14:06

Idag är det sex veckor sedan jag opererades. Tiden går fort, även om man ibland tycker att de går sakta. I går var första gången som ja körde bil efter operationen, det gick galant.

Först var jag in till Maggan med gratulationskorten till grabbarna som maria hade med sig. Sedan var jag och skrev på papper till årsmötet i Föreningsarkivet. Sedan var jag och handlade lite.

Skall åka och veckohandla i morron. Var in till Anette och tackade för sparklånet. Dom hade varit ute och åkt skidor. Själv får jag inte åka skidor förrän efter tre måmnaer efter operationen.

I lördags var jag på Väv Jämt Här:s årsmöte, var anlitad som ordförande.


Hade tänkt ta en sparktur i dag men det blåser så pass mycket att jag väntar och ser om det är lugnare i morron.


Maria var upp fram och tillbaka i söndags. Hon har ju inte varit hit sen i höstas. Hon och Niklas skall åka till London näsa helg.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards