Alla inlägg den 26 september 2014

Av Solweig - 26 september 2014 21:31

Tänk vad tiden går fort, nu är det fredag igen och en vecka har gått. Denna vecka har det varit kallt, vinterjackan kom fram så även vantar och mössa. Alla blommor har frusit, så i dag har jag tömt alla krukor och blomlådor. Satt ljung som jag köpte i Sundsvall i onsdags när vi var ner till Maria och uppvaktade Alexander som fyllde 10 år.

 

Det var så länge sedan jag var ner till Maria, senast i vårast när jag var ner på hundutställning.

Vi gjorde en snabbis på IKEA för att kolla om det fanns någon matta som platsar på min bro, men det fanns det inte. Kollade Rusta också med samma dåliga resultat.

Men vi köpte en ny matta till vardagsrummet i alla fall.


Sedan var vi hos Maria på eftermiddagen. Förplägades med tårta och kakor samt en god middag. Fick krama Alex och sedan bar det av hem. Det var regnigt så vägen var kolsvart!

men vi kom hem utan insidenter.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards