Alla inlägg den 6 september 2014

Av Solweig - 6 september 2014 20:17

Jag plockade ju upp fallfrukt från äppelträdet i går innan jag klippte gräsmattan, i dag har jag kokat äppelmos av äpplena. Inte för att det fattas äpplen, men det var ju inget fel på dom så det kändes galet att kasta dom på komposten. Det är ändå massor av fallfrukt som hamnar där.

 

Äppelträdet är ju fullt av äpplen. Maggan var hit med släpvagnen som hon lånat och fick då en stor påse äpplen med sig hem. Hon fick lite tomater också.


Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Dom vanliga hundpromenaderna förståss, man får ju tacka hundarna för att man har så pass bra kondition som man har. Skulle väl aldrig gå 3 km varje dag om dom inte fanns!

Ja sen har jag kollat travet. Satte dubbeln både på lunchen och eftermiddag. Det blev inga stora pengar, men det är roligt att testa sin lycka.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards