Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Solweig - 25 juni 2014 17:35

Vi har börjat lägga personspår till våra hundar. Minst ett i veckan. I går var det husse som gick. Julia går som tåget. Hon missar inget. Hon går faktiskt bättre än mamma Tora. Men Tora går också bra, det är bara Julia som är suverän.

Jag måste lägga blodspår till henne och testa, sedan måste vi anmäla henne till anlagstest i viltspår.


Skulle inte förvåna om hon klarar det galant.


Vi skall testa Tora också, men vi vet ju att hon är skotträdd så vi startar inte henne i öppen klass.

Går Julia bra tror jag att vi anmäler henne till öppen klass.


Annars har jag anmält till utställning i Köping i slutet av juli. Vi skall åka söderut  i slutet av juli och då tänkte jag att man kan väl testa. Julia har ju fortfarande inte fått tillbaka sin päls. Men när vi ändå är därneröver.

Åker ju till Maj i Solna om hon är hemma eller så ut till Vätö om hon är där.

Sedan har vi ju möjlighet att åka in till Ingvars syster Ingrid som bor i Köping.

Om vi sedan också åker ner till Göteborg till Linda får vi väl se, men omöjligt är det inte.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards