Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Solweig - 21 juni 2014 12:05

Det är tur att man har glasveranda när det är så kallt som det blivit de senaste dagarna.

Det är ju som att sitta ute fast man har det mycket varmare.


I går på midsommarafton kom mina två döttrar Margareta och Maria och förgyllde vårt midsommarfirande.

Dom hade sina söner med så vi blev sju stycken runt bordet.

 

 

Rasmus, William och Alexander.


Det är ju alltid roligare när det blir lite familjestuk på firandet. Fast vi var inte ute så särskillt mycket. Grabbarna var ute och rusade av sig i trädgården, men vi vuxna höll oss inne.

 

Vackra rosor som Maria hade med till mor.


Ingvar och jag var ut i skogen på morronen. Jag gick spår med båda hundarna. Julia fick gå ett "färskt" med mig i slutet medan Tora fick gå ett som legat en timma. Båda var jätteduktiga. Det blåste ganska kraftigt, det märktes för hundarna var i bland ganska långt ut från "spåret".

Jag gör personspår som ju är lättare för mig men svårare för hundarna.

Vi har ju inte gått några spår tidigare i år. Men vi skall försöka göra det minst en gång varje vecka.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards