Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Solweig - 6 oktober 2014 16:52

Veckorna går så fort, man hinner inte riktigt med, tycker jag. Har varit ute i trädgårdslandet förra veckan men nu ger jag mig. Satte vitlök i dag i alla fall. 


Det har varit ett jättefint väder ända fram till i dag. Nu är det grått och mulet.


I fredags var vi till grannen Morgens som har haft födelsedag för ett tag sen, nu var det brunch för oss grannar. Jättegott blev vi bjudna på. Trevligt att träffas. Det blir så att vi träffas när vi har födelsdagar. Dom är spridda över året så vi får träffas med jämna mellanrum.

I går var det heldag på Torsta med en intressant föreläsning av en duktig och jätterolig tjej från SLU. Det handlade om autoimmuna sjukdommar, när hundens egna imunförsvar slår till mot den egna kroppens vävnader. Vi fick lära oss att det finns många olika sjukdomar av det slaget.


I dag har jag inte gjort så mycket, skulle stryka kläder men strykjärnet gick sönder, det blev inte varmt. Så det fick man sluta med.


                                                  
                                               

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards