Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Solweig - 22 juni 2013 10:51

Var det fint i går så är det desto sämre i dag. Grått och regnet hängde i luften när jag var ut med hundarna. Men det var bara lite dugg just då. Jag hann hem innan det började regna mycket. Det har regnat nästan hela natten. Så i dag kan man nog sitta inne med gott samvete.

Vi skall prova att äta en av fiskarna i dag som Ingvar tog på sin fisketur förra helgen.


Av Solweig - 22 juni 2013 10:38

Årets midsommarafton har bjudit på ett underbart väder, sol och lämplig vind. Det blev helt perfekt temperatur för att äta undet parasollet.

Vi hade besök av barn och barnbarn, jätteroligt! Det är ju inte alla midsommrar som man kunnat sitta ute och äta.

Men vi startade med fika mitt i dan.

 

Sedan dukades middan upp lite senare.

 

Grillade spett med tilltugg.

 

Maggan skötte grill.

 

Minsta deltagaren i dag var detta lilla knyte.

 

William och Rasmus.

 

Mina hundar brukar ju ligga och sova middag, men när vi har besök av Maggan och hennes hundar blir det ingen sovning, så när vi blev ensamma fram på kvällen var det fullbelagt i soffan av trötta damer.

 


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards