Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Solweig - 18 juni 2013 19:49

I dag tog jag hundarna och for bort till agilityplanen. Det är jättelänge sen jag testade agility. Lina kan ju, henne har jag tränat jättemycket tidigare. Så hon gjorde ju det jag bad henne om. Jag gjorde inte så stor bana, använde inte gungan t.ex

Sedan skulle Tora gå några varv, men hon är hopplös, hon biter sig fast i mina byxor och är allt utom fokuserad på det hon skulle göra. Hon fick i alla fall gå ett par varv hon med. Sist skulle Julia testa. Hon har aldrig tränat agility. Jag tog bara hopphinder och tunnlar med henne. Hindren går bra men tunlarna får inte vara krökta, då stannar hon utanför.

Jag skall börja träna med en och en, annars skäller den som inte får vara med. Lina kan ju inte sitta bunden, då blir hon vansinnig. Det går inte att få henne att hålla sig lugn.

Man tränar agility på måndagarna, då kan jag fara dit med Lina. Dom andra tränar jag bäst var och en en annan dag.

Husse kom hem i kväll, han har varit och fiskat ,for på söndagkväll. Han hade fått mycket fisk.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards