Alla inlägg den 28 november 2013

Av Solweig - 28 november 2013 10:53

Ja ha! Från att ha varit snöfritt har vi fått ett ca 3 cm tjockt snötäcke, snö som var jättetung att få från gårdsplanen. Jag har skottat i en halv timma innan det var snöfritt, men jag hann före snöplogen i alla fall.

Blåser gör det fortfarande, men det skall visst avta längre fram på dan.

 

Solen skiner så det kommer nog att bli fina TV-.bilder från skidstadion, nu är det ju vitt även utanför spåret!

Fick bilder av Anita i går, dels av Tora-gumman och en av hennes avkommor.

 

Matvraket Tora har alldrig varit speciellt givmild av sig, så handlar det om mat så är det mitt tycker hon.

Sedan en jätterolig bild av tre tjejer på språng.

 

Den bilden tog Anitas dotter som var på besök hos Anita förra helgen.

I dag skall jag försöka fortsätta städningen, om jag känner mig riktigt allert tar jag köket annars blir det nått annat, vi får se.

Jag har 2-dag och Ingvar kommer väl inte hem förrän sent så hundpromenaderna får jag nog fixa själv.

Funderar på att gå en långrunda nån gång efter skidskyttet mitt i dan.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards