Alla inlägg den 7 november 2013

Av Solweig - 7 november 2013 18:19

Det är länge sedan jag skrev något i Bloggen. Dagarna går, men det händer inte så mycket. Jag väver en del, läser och sköter hushållet. Maken är för det mesta på skidstadion, det skall ju snart bli skidskyttetävling här i Östersund.

Man håller på och lägger ut snö på banorna. Dom utlänska teamen börjar anlända.

Annars har han fiskat en del.

 


Jag har anmält mig till en spårkurs med Julia, men det var så få anmälda så det är osäkert om det blir någon.


I dag har det snöat lite, inte så att det är nån snö att tala om , det blev bara lite vitt på marken.


Maken jagar fortfarande på helgerna, men nu börjar det väl bli slut. Dom har en vuxen kvar att skjuta. Man kan ju hoppas att det sker i helgen.

Annars är det inte så mycket som händer, man är ju ute med hundarna men vädret är ju sånt att det inte lockar till övrig utevistelse.


Kattorna har vänt på sitt dygn, förut sov dom inne på dagarna, nu sover Fia inne på natten och är ute på dagarna. Linus kan nog sova både dag och natt, han är inte så långa stunder ute.

 
Han börjar ju bli gammal, blir 14 år till sommaren. Fia är ju ännu äldre hon blir 16 år.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards