Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Solweig - 30 januari 2013 23:11

Denna vecka har lite många aktiviteter. Måndag var det medlemsmöte med Trädgårdsföreningen, vi i valberedningen hade ju en chans att träffa och prata med medlemmar om ev. intresse för att jobba inom styrelsen eller annat.

Tisdag kväll var jag och uppvaktade mina barnbarn William och Rasmus som fyllde 7 år.

I kväll har det varit allmänlydnadskurs i Hackås.

Jag och Julia har varit och träffat hennes bror Birger och alla andra trevliga hundar, ja det är matte som träffat hundar Julia får bara titta på dom inte hälsa. Men hon är så duktig, matte tycker hon är bäst!

Hon gick och la sig bredvid Linus när vi kom hem, det är jobbigt med kurs.

 

I morron kväll är det uppfödarkurs på Kennelklubben.

Sedan skall jag hämta Maggans grabbar efter skolan på fredag, Maggan är ju i Norge så dom skall ligga hos mormor tills på lördag. Då har dom ju barnkalas på badet här i Brunflo.

Själv har jag hundkurs på söndag mitt i dan i Hackås. Så det är fullt upp.

Det är så mycket tung snö att en gren har gått av på ett av mina äppelträd. Det ser ju så här ut efter vår rastningaväg.

 

Det har ju blivit ljusare så vi kan gå ut lite tidigare. Här soluppgång en av mornarna.

 

Min lilla linslus Tora.

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards