Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Solweig - 18 juni 2012 23:34

Tänk att jag tycker det är så nära mellan måndagarna. Veckorna bara flyger iväg. Till helgen är det midsommar, vi har haft en mycket kort försommar tycker jag. Det har varit kallt och regnigt så man har inte kunnat vara ute och vips så blir det mörkare igen!

Har varvat trädgårdsarbete och valpar med lite mattvätt idag.

Valparna fick gå ut klockan tio och var sen ute till 17.00 då det börjafde se mörkt ut. Jag hann ta in dom innan det började regna. Nu spöregnar det.

Nu har matte öppnat grinden så nu kan man gå ut.

 

Det är mycket roligare att vara ute på tomten i stället för att vara instängd i buren.

 

Man kan jaga Lina, som tycker valparna är tyniga.

   

Man kan kolla läget i största allmänhet.  

Sen kan man kolla mattes trädgårdsprylar.

 

  

 

Nu har vi hittat nått!

 

Matters trädgårdshanskar

 

Dom kan man ha dragkamp om

 

Jag vann...

     

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards