Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Solweig - 2 juni 2012 12:27

I + 6 graders "värme" startade Stockholm maraton för en stund sen, det är samma temperatur som var när jag tog morronpromenaden med tjejerna. Lite roligt att när jag gått en liten bit vänder jag mig om för att kolla var Tora är, hon går så sakta nu för tiden, då ser jag att hon är ca 10 meter bakom mej , 10 m bakom henne går en räv! Den följer med oss på det avståndet tills vi närmar oss ett par villor, då tar den av och springer ut på ett gärde. Den verkade inte ett dugg rädd för hundarna och inte mej heller för den delen.

Nu har det börjat regna också, så jag behöver nog inte gå någon lunchpromenad. Åtminstone inte med Tora, för hon går inte ut när det regnar om hon slipper.

Valparna börjar bli riktigt roliga, dom fajtas och håller på, rätt som det är så tar dom små språng som ibland gör att dom trillar omkull. Dom är inte så säkra på benen ännu. Men det har blivit mycket bättre bara på några dagar.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards