Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Solweig - 17 juni 2012 20:36

Maria min äldsta dotter och två av hennes barn har varit hit och hälsat på i dag. Sara ville fotografera valparna och Alex var också nyfiken på hur dom såg ut.

Vi har suttit ute och haft det skönt ända fram till efter middan då kom en regnskur. Jag har haft valparna ute hela dagen, men när det såg ut att bli regn fick jag hjälp att bära in dom. Maggans mops Molly har varit här sen i går, då Maggan varit till Vännäs på utställning.

Det har gått jättebra att ha Molly här, hon har varit tillsammans med mina valpar. I natt låg hon i sin "säng" i sovrummet tillsammans med oss.

Det är jobbigt att vara hos oss med alla valpar och barn.

 

Jag fick en jättefin blombukett av Maria.

Sen kom Maggans pojkar hit tills Maggan kom från Vännäs. Dom åt glass och spelade spel på I pad:en.

Rasmus

 

William

 

       

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards