Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Solweig - 25 februari 2012 10:08

Min katt Linus är en sommarkatt. Han är nästan inte ute alls när det är kallt. Om han till äventyrs skulle vara ute kommer han i för att gå på toan. Han ligger och sover mest hela dagen och är inte vaken många timmar per dag. Men han måste gå ut när jag går ut med hundarna på morron. Sedan följer han med in när vi kommer hem igen.

På mornarna klockan 6 går han ut med hundarna och kommer in när dom kommer in.

På somrarna är han ute hela dygnet. Kommer bara in för att äta.

Nu på vintern har han problem, han skall ju ha gräs, om jag inte sätter kattgräs till honom äter han upp mina blommor!

Därför har vi alltid en "kattblomma"

 

Men det är en mycket social katt som är älakad av alla som känner honom. Han är Toras lekkamrat och även våra grannar har ett gott öga till honom.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards