Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Solweig - 10 februari 2012 10:24

I går var det strålande sol men det blåste iskallt. I dag har vi mulet och vindstilla. Tog med kameran som jag glömde i går.

Det är inte så lätt att få till bra bilder med lilla kameran då den tar så lång tid på sig att bli klar.

Den stora är tyngra och att ha den när man traskar runt i skogen på ojämna skoterspår vill jag inte, rätt som det är så trampar man igenom och far rätt ut i snön. Men den tar bättre bilder.

Jag har ju en kamera i telefonen men det är så dålig så den är sämre än lillkameran. Jag använder ju telefonen att ringa med!

Plötsligt på vår promenad var det något interssant i skogen.

Det visade sig vara en skogsarbetare, inget rådjur.

   

 Men man måste hålla koll, rätt som det är så kommer dom...

Väl hemma .

   

 Har ju vant hundarna med att dom får en godis när dom kommit in på gården, detta sen dom var valpar. Jag har ju alltid hundarna lösa och för att vänja dom från börja med att det var positivt att komma hem fick dom godis. Vanan sitter i kan jag tala om! 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards