Alla inlägg den 2 september 2011

Av Solweig - 2 september 2011 19:59

Ja så var det dax att söka en ny husvagn. Man kan ju inte vara utan när man vant sig att kunna dra ut och ha bohaget med sig.

Det gick ju lite fort att bli utan. Jag satte in annons på måndagkväll och på torsdag var den såld.

Så i morron åker vi ner till Kramfors för att kolla in en ny.

Sen är det söndag och då skall jag jobba på agilitytävlingen som vi har i Krokom. Maken åker till älgskogen och blir borta en hel vecka. Så då får man rå sig själv med allt som det innebär. Tisdag är det trisskrap här hos mig.

Skall väva ner mattväven hade jag tänkt. Sen måste jag väl köpa en ny "rumpa" och sätta upp. Potatisen skall hackas upp och sen skall jag rensa i trädgården så att det inte är så mycket ogräs till våren. Så nog finns det jobb att göra.

Annars blir det väl friidrott också i natt var vi uppe klockan 3 och kollade trestegskval och 200 meterskval. Är man intresserad av idrott måste man ju ta chansen.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards