Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Solweig - 2 augusti 2011 22:52

Nu har jag snart städat hela huset. Inte lämplig temperatur att hållas med sån sysselsättning, men ett måste.  Vi var en repa på stan i dag också, handlade mat till helgen.

I morron skall vi ta med Maggan och grabbarna och fara ner till Pilis och ut på sjön och fiska och bada.    

Sedan blir det sista rycket med städningen på torsdag, sen på fredag kommer Hanna med fam.

Då skall Maggan och jag hjälpa till att fixa utställningsplatsen i Svenstavik. Sen är det utställning på lördag. Går det bra skriver jag väl en rad, men går det dåligt skriver jag ingenting förrän på måndag. Söndag städar vi undan utställningen. Så helgen är räddad vad gäller arbete.


Oturligt verkar det bli dåligt väder, med regn. Vi behöver regn men det kunde välk regna på nätterna. Hundutställning i regn är ingen höjdare. Turligt nog har jag ju inga pälshundar så för den delen spelar det ingen roll.

En annan komplikation är att Tora löper, men det går heller inte att göra något åt. Här gäller det att gilla läget!!!    


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards