Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Solweig - 17 maj 2011 20:42

Så har vi startat Rallylydnadskursen, det blev jag och Tora då Lina löper fortfarande. Men jag byter hund om ett tag. Tora har ju inte någon lydnadsträning så det blev mycket som inte blev som det skulle. Men hon kan nog lära sig i sinom tid.

Vi tränade lite agility emellanåt för att göra det lite roligare. Tunnel och däck, det är roligt det!  


I kväll har jag varit nere på klubben, vi har ju sagt att vi har rallylydnadsträning på tisdagarna. Det var då ingen som var intresseras av nån träning, så Tora och jag tränade själva med avbrott för lite tunnel och däckhopp. 

I morron är det eftersökskurs. Jag har inte tränat något sen förra gången. Först var eet så regnigt, sen har jag inte haft tid.

I går var jag på stan och handlade sen var det ju kurs på kvällen.


I dag måste jag faktiskt ta han om mina tomatplantor samt daliorna som varit på vinterförvaring i matkällaren. Dom hade börjat växa ut i krokar, så det hastade med krukning.

Har satt ut allt i växthuset, får hålla koll på temperaturen så det inte blir för kallt på nätterna.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards