Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Solweig - 9 maj 2011 23:03

Har plötsligt blivit sommar mitt i våren! Jobbar ute i trädgården hela dagarna, men det blir svettigt när det är så varmt. Men här klagas det inte utan man klär av sig och torkar svetten och är glad. Hur många gånger klagade man inte i vintras på kylan och snön?

I kväll har vi haft styrelse i brukshundsklubben, numera är det en fröjd att vara med, allt fungerar plötsligt!

Annars är det mycket viltspår numera.

I lördags var jag och inhandlade mitt livs sista äppelträd! Om detta inte lever över sätter jag inga fler, så det så!!!

Vi håller på att flytta växthuset också, grunden är snart klar nu återstår själva flytten. Den skall gå av stapeln i morron är det tänkt. Kan man ha taklagsfest när man flyttar växthus??

Vi skall besiktiga husvagnen i morron också man kan kanske ha fest om den går igenom besiktningen?

Som ni förstår vill jag ha fest! Men om det inte blir fest hemma skall vi till Höglekardalen på lördag, då blir det fest i alla fall.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards