Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Solweig - 24 maj 2009 22:42

Så är man hemma igen. Kattorna stod nästan vid grinden och väntade på oss. Dom har nog saknat både oss och hundarna.

Vi kom hem några minuter efter sex i går kväll. Sista biten mellan Mora och hemma körde vi utan stopp.

Hundarna har varit helt suveräna. Dom har inte sagt något utan legat och sovit för det mesta. Vi stannade tre gånger på nervägen och lika på hemvägen.

Ingvar och hundarna ute på verandan på vår lilla stuga i Simmatorp.


Simmatorp var trevligt, där träffade man många bekanta. Isabell med make Niclas var våra grannar. Carina med man från Lilltegens träffade jag också.

Anita var där och dömde så henne skulle jag ju visa Tora för. Kerstin på Åsvallen hälsade jag också på och Lillemor Andersson. Hoppas attt jag får möjlighet att åka på någon fler rasspecial. Det är ju skillnad att vara på utställning för sin egen ras.


Här är vinnarna i lydnadstävlingen. Carina med Karl-Alfred som vann Elit och Bo med  Fabian som fick 1:a pris i I:an.

Vi kollade in lydnadstävlingen Ingvar har aldrig sett en lydnadstävling han gillade den bättre än utställningen. Han anser att domarna dömer lite hur som helst.


Vi åkte vidare till Göteborg på e.m Linda bjöd på jättegod middag.

Lördag var Linda och jag ut och shoppade lite. Ingvar fixade dörrar  i deras lägenhet. Vi for hem tidigt på lördagmorronen.


Fikarast i Sunne på vägen hem.

Här sitter Tora på Linus. Han tycks inte ha något emot att hon sitter på honom. Tora har nog saknat sin katt.


I dag har vi satt potatis och alla fröer. Jag har rensat och tvättat kläder.

Eftersom solen har strålat från en molnfri himmel var det ju skönt att vara ute. Men det är inte speciellt varmt.


















Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards