Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av Solweig - 31 oktober 2015 14:22

Efter att ha haft en dålig sommar har vi förunnats en fantastisk höst! Det är hur fint som helst fortfarande. nu har snart alla löv fallit ner från träden, men äppelträden har fortfarande löv.

Jag hat tagit upp allt från trädgårdslandet. Det blev ju inte så mycket denna sommar. Men morötterna är supergoda även om dom är små. Vi äter av dom varje dag nästan.


Jag har ju börjat Artrosskolan, vad nu det kan ge. jag kan ju inte göra någon gymnastik, det gör för ont. Men gymnasten på lasarettet tyckte ändå att jag skulle vara med. Det är ju teori dom första tillfällena. Så i morron klockan nio startar det.


Ingvar jagar fortfarande, han har inte skjutit någon älg i år, men dom har skjutit rätt så många i laget.


Julia har inte börjat löpa ännu och när hon gör det kan jag nog inte para henne. Jag väntar ju på operation och det är nog i mesta laget att ha valpar just nu., tråkigt nog. Jag vet ju inte när det blir min tur att få operera mig. Dom håller ju inte vårdgarantin här, jag vill inte åka någon annan stans heller.






Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards