Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av Solweig - 14 oktober 2015 19:55

Så harjag varit på ortopedmottagningen, beskedet därifrån är att jag står på operationslistan men det är kö så det ka ta upp till 7 månader innan op.


Fram till dess har jag fått morfin utskrivet för värken. Det är ju lite häftigt när man tänker på att det bara är lite drygt 1 månad sen jag besökte läkaren i Myrviken, det var ju han som remiterade mig ill RTG:


Ortopeden sa att jag hade en mycket ful höft som krävde en bra operatör, detta kunde göra att det tog lite längre tid innan operation.


Hur som helst kommer jag inte att kunna köra bil så mycket framöver, får inte dricka sprit hellre. Man kan ju undra vad jag skall roa mig med nu då!


Har även besiktigat bilen i dag utan anmärkning, som vanligt höll jag på att säga. Den börjar bli gammal 15 år. Men ännu brummar det på. Det är ju en sån frihet att ha en egen bil. Är völ lite bortskämd, jag har ju haft egen bil nästan hela mitt vuxna liv.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards