Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Solweig - 7 maj 2013 19:52

Var tvungen att investera i ett par nya gummistövlar. Dom håller inte länge nu för tiden! Det är bara något år sen jag köpte mina som jag kasserar nu. Dom har spruckit överallt, bara skit! Får se om dom här håller ett år?

I morron fyller Julia och hennes 10 syskon 1 år. Tänk vad tiden går!

 

Vi var till vet och tog ett-års sprutan för nån vecka sen. Så nu är hon stora damen!

Det börjar så smått grönska, men det är så torrt. Det har ju inte regnat nått att tala om sen snön försvann.

Till veckan skall jag röja ur växthuset och fixa till inför sommaren. Sen blir det trädgårdslandet och jordgubbslandet.

Skall lägga ut en pallkrage till. Det är praktiskt att odla i pallkrage, speciellt när man har hundar som springder i landen. Hur man än stänger in så nog fixar dom att komma in.

Skall också försöka lägga några viltspår till brudarna. Nu har det torkat upp så pass i skogen att det går att gå överallt. Vet inte vart jag skall lägga, men det ger väl sig.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards