Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Solweig - 30 augusti 2012 10:33

Man brukar ju säga så! Det gör jag i dag också, jag köpte ett par nya stövlar för ganska precis ett år sen. Nu är dom trasiga. När vi var uppe i Salusand märkte jag att jag blev blöt om vänster fot och tänk stöveln hade spruckit, en stor spricka framme på foten.

Numera räcker ett par stövlar inte länge. Förut kunde man ha stövlar i flera år, men inte nu. Jag har slutat köpa dyra stövlar för dom håller lika dåligt som billiga.

Så nu har jag lagat dom provisoriskt med Liqvisol. Skall köpa nya nästa gång vi far till stan.

Julia växer och blir mer och mer företagsam. Jag skulle ha velat ställa henne på en inoff, men det finns inga nära. Det blir en i Sveg, men det är långt dit. 34 mil t o r. I längsta laget för en inoff. tycker jag.


Julia är ett matvrak, hon äter med god aptit och håller sig framme när det ev. vankas nått. Hon drar sig inte för att stjäla från både mor och Lina.

Här har hon i alla fall koll på två matskålar!

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards