Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Solweig - 4 augusti 2012 21:30

Har varit i Svenstavik på hundutställning. For dit på fredag förmiddag. Vi hade husvagnen med. Jag och hundarna stannade tills på lördag e.m då maken kom och hämtade oss.

Det var ganska mysigt, Maggan var också där med sin husvagn. Hon hade sina pojkar med. Det regnade hela fredagen så grabbarna var hos mig i min husvagn och tittade på TV och spelade spel.

Vi åt middag tillsammans sen låg Maggan och grabbarna i hennes husvagn.På lördag hade Kim (Linas uppfödare) bestämt att hon skulle ställa Lina.

Så resultatet blev att Skogsbygdens Nina Superninja som hon heter på stamtavlan tog sitt tredje cert och blev Champion. Tack för det Kim!

 

Här är det Karis dotter som visar Lina i bästa tik.

 

Jag hade ju Julia med och hon fick ju inte gå in på utställningsområdet då hon är för ung.

Kim lyckades ju bra då Lina fick sitt tredja cert och blev därmed champion, hon blev också 2:a bästa tik.

Kims Nora, Linas syster blev Bir och Anitas Billy Busväder blev Bim.

 


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards