Alla inlägg den 27 december 2012

Av Solweig - 27 december 2012 15:00

Ny julskinka inköpt! Den första har vi bara kvar pyttbitar av. Man kan ju tro att vi bara äter julskinka under julhelgen, men jag köper små skinkor för att inte få gamla.

Sedan har husse besiktat bilen i dag och den fick han ombesiktning på. Nått datafel? Nutidens bilar är ju så datoriserade att man kan få fel som man inte varken ser eller känner.

Hur som helst, själv skall jag besikta den 27 januari. Min bil är inte så avancerad, jag kommer inte få datafel vad annat jag får.

Sedan var jag och hämtade ut paketet från Postkodlotteriet som kommit. Man vinner de mest konstiga saker. I fjol vann jag två Poskkodlotterispel, samt en  iPad. Nu har jag vunnit en jättestor fotobok. Många fina bilder från hela världen, alla tagna den 12 maj i år, men...

Trodde att jag skulla ta några fina vinterbilder av hundarna när jag kom hem från affären. Det var strålande sol när vi for, men när vi kommer ut från affären snöar och blåser det! Så det blev ingen fotografering i dag heller.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards