Alla inlägg den 4 december 2012

Av Solweig - 4 december 2012 11:40

Just nu har jag en billig västgöte som ligger i hallen och bligar. Hon har rivit ner min stickning från soffan i vardagsrummet medans jag bäddade sängarna. Sedan har hon trasslat söndet två nystan och bitit sönder stickningen så att jag måste riva upp nästan allt sammans.

 

Jag har lovat Maggan att sticka en kofta till hennes mops Molly, det är den Julia har massakrerat. Så nu är det bara att börja om från början!

Vet inte vart jag skall lägga stickningen för att få ha den i fred.

Här ligger förövaren och ser oskyldig ut!

 

Annars är allt under kontroll, kallt fortfarande -17 i morse, Lina har börjat fälla så nu är det en som löper och en som fäller. Är det nån mening att julstäda tro? Skall i alla fall ta fram snabeldraken då vi skall skrapa triss i kväll här hemma hos mig, inte säker på att grannarna behöver extra stoppning runt fötterna. Lina fäller ju nått så okristligt, dubbelt så mycket som Tora.

Julblommor som blommar nu har vi också, men det är en av mina älsklingsblommor så jag har dom gärna hela året om möjligt.

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards