Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Solweig - 6 juli 2011 18:36

Tog mig själv i kragen och baxade ut mig till bilen. Övertalade mig själv att nu är det bara att sätta igång!

Så jag tvättade och vaxade bilen på förmiddagen. Den blev så fin så!

Sedan när jag ändå var i gång tvättade jag husvagnen och tog bort alla flugor och smuts som fastnat på den. Vaxade fronten, som är den del som blir smutsig. Så nu är husvagnen också blänkande ren! Passade också på att spruta inpregnering på soltaket till husvagnen när de var så fint väder och torrt. Så nu är det bara förtältet som skall inpregneras vid tillfälle. Måste köpa inpregnering nästa gån jag åker till stan.

Sedan var min energi slut. Det lilla som var kvar användes till att vattna alla krukor som jag har ute. När det är så varmt som i dag torkar det upp så fort. I kväll skall vi vattna jordgubbar och potatis. Förresten vi åt av egna jordgubbar i dag, dom smakade ljuvligt!!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards