Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Solweig - 8 augusti 2010 10:32

  

Här står Anita Och Kjelle, hon har vänt sig till domarkåren som sitter på stolarna bedvid. Hon vet väl var experterna sitter! Detta är vid gruppfinalen.


Man känner sig lite dagen efter i dag. Gårdagen var ju fylld av aktivitet och många glada skratt.  Nu i eftermiddag skall jag åka ner till Svenstavik och hjälpa till att "riva" utställningen. Hoppas att Anita, Kerstin och Åsa får en skön resa hem.

 

Här går Anita först med Tora och sedan kommer Lina och jag.

   

Men  så upptäcker Tora att där bakom är ju min mamma!

   

Men det gick att komma framåt igen! Tur för mig att Anita fanns till hands. Maggan dottern skulle ju gå mad Tora, men hon hade ju blivit flyttad till ringen bredvid och skulle in samtidigt med mig så det gick ju inte. Husse måste ta hand om Lina medans jag var inne med Tora.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards