Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Solweig - 23 februari 2010 20:31

   Skulle ju åka till stan i dag och köpa nytt halsband till Tora. Men min bil ville inte starta, det var -28 grader klockan var 11.30 Som tur är så har vi ju två bilar i familjen. Så det blev Forden som blev fortskaffningsmedlet.

Stuvade in brudarna med västar på. Vi for till Tasseborg som är en av djuraffärerna. Jag vill ha ett halvstryp, tycker att det är trevligare än ett stryp. Men det gör i alla fall att dom inte kan krypa ur så lätt.

Det är ganska svårt att hitta ett bra i den storlek som Tora behöver. Men jag köpte i alla fall ett som var sådär. Det kostade inte skjortan så jag får väl se om jag hittar något bättre på nån utställning till sommaren. Där brukar finnas försäljare med ganska hyfsad sortering.

Var också in till Maggan med pärlor till grabbarna. Dom lägger pärlplattor. Båda var hemma från dagis då dom är förkylda.

På eftermiddan var jag ut på långpromenad 2,5 km i -26 och sol med hundarna. Man börjar förstå att det går att bo i Murmansk, det är ju samma klimat här numera!

  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards