Alla inlägg den 10 september 2008

Av Solweig - 10 september 2008 17:16

...kvällen före!

Har av nån anledning blivit en dag efter i skrivandet i bloggen.

I går kväll var jag och Carina till ÖBHK och hjälpte till med fixandet till helgens agilitytävling.Carina kollade dataprogram, hon skall sitta som sekreterare. Jag hjälpte till och satte upp stängsel vid skojbanan. Bar in massor av kartonger med hundmat som vi fått som sponsring och skall använd som priser. Samt en massa andra prylar som man sponsrat oss med. Vi gick igenom lite praktiska detaljer också. Sedan skall vi dit på fredag för att resaa tält och fixa det sista.

Var och handlade stödstrumpor i går också, för att ha under flygningen.

Sedan köpte jag mera matta som jag lagt på verandan där det inte var någon.

Lina löper fortfarande. Har inte börjat träna med henne. Hinner nästan inte förrän vi åker.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards