Alla inlägg den 25 december 2015

Jul

Av Solweig - 25 december 2015 22:11

Så har vi firat jul igen! Detta år har Maggan och hennes grabbar varit hos oss på julafton.

Det var trevligt med familjen samlad. Jag har ju varit nere hos Maria flera jular, men i år ville jag vara hemma och det ville Ingvar också.

Morgan har firat jul hos Maria, sen kommer han hit till nyår.

 

Det kom ju lite snö dan före julafton så det var faktiskt vitt då, men nu har snön tinat bort och vi har åter blåis!!

Nu i eftermiddag började det blåsa och det har ökat. En riktigt storm har vi har fått och varning om strömavbrott.


Annars går det en dag taget . Min höft får jag ju stå ut med och ta dagen som den kommer.


På måndag skall chefsortopeden ringa till mig och skriva ut nya recept. Vi får se om det blir så eller om han glömt!!


Jag har blivit en aning skeptisk vad angår ortopedfolket.


Hur som helst, det går ju bra nu då Ingvar finns hemma.


( har problem, måste köpa nytt tangentbord, det fattas en bokstav, å_ö)
 
På söndagkvall skall vi gå på bio.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards