Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Solweig - 21 februari 2014 12:19

I måndags klockan 09.00 var jag till Eira djurklinik och röntgade Julias höfter, det är ju alltid gruvsamt när man väntar på svar. Nu gick det fort jag fick svar på torsdag( i går) och det var positivt. Julia har B höfter och det är helt godkänt.

Det skall ju vara endera A eller B, för att man skall vara helt nöjd.


Så nu är det bara att vänta på championatet! Nu tog jag väl i i alla fall? Men hon har ju tre cert så det vore väl konstigt om hon inte skulle få det sista efter det att hon fyllt två år.


Det har snöat mycket i natt, minst ett par dm. Så i morse när jag var ut med hundarna hade dom inte plogat gatorna utan man fick traska i djupsnö på trottoaren. Man kan ju inte gå mitt i gatan när det kommer trafik. Det snöar fortfarande så nu har alla våra rastningsstigar snöat och drivit igen. Det blåser också en hel del.


Får väl tvinga ut maken i nån paus i OS för att köra några varv med skotern.

Men det är tveksamt om jag lyckas. Han har varit parkerad framför TV:n nu i snart två veckor.


Jag orkar inte sitta pall på det sättet. Jag har vävt 3 m. mattväv samt rastat hundar ett par gånger dagligen, trots att det är OS. Sedan måste man ju laga mat och sköta de andra hushållssysslorna även om det är OS. Maken lagade sin egen mat i går då jag hade fastedag. Men spisen och diskbänken det var jag tvungen ta nu i morse, för de hade han lämnat.


Nästa vecka skall jag ha bara en fastedag, då jag annars går ner för mycket i vikt. Har gått ner för mycket, har gått ner 7,5 kg. Man blir ju bara som ett russin om man går ner för mycket!







Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards