Alla inlägg den 11 november 2014

Av Solweig - 11 november 2014 21:35

All snö borta. men det fryser på nätterna så det är halt på mornarna när man går ut med hundarna.

 

Soluppgång med morgondimma.

Jag går ju halva vägen på gatorna här ikring och hälften ute på gärdena. Hoppas ju att promenaden på asfalt skall nöta bort lite klor så man slipper klippa så mycket. Tora är så besvärlig med kloklippning. Det är som om man klippte bort hennes fötter. Julia är det inget besvär alls, går som en dans.


Har varit på stan i dag och handlat, kattmat, hundmat, nytt tangentbord och mus till datorn. Det gamla fungerade inte. Sedan har jag ju handlat mat förståss. Hittade billig lever så nu håller jag på att torka den i ugnen till hundarna.


Fick tidningen från Britta så jag har läst och läst.


Ringde Maria men fick inget svar. Maken har varit på skidstadion på förmiddan och sen fiskat på eftermiddan. Han tog hem båten från Pilis på vägen hem från fisket.

Någon fisk blev det inte.







Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards