Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Solweig - 1 mars 2013 09:04

Har två löptikar här hemma, Lina och Julia. Lina håller på med parninglekar framför Julia som inte fattar ett spår som det verkar. Lina sätter ändan framför Julias nos och tror tydligen att hon skall bli parad. Julia är inte ett dugg intresserad! Detta pågår nästan hela tiden!

Sedan kan man ju undra när slutar en tik att vårda sin valp? Tora tvättar Julia i ändan varje dag och kollar över hela kroppen på henne, sedan är det ju dom som leker. Lina är nästan aldrig med i deras lekar varese det handlar om kamp om pinnar elle kapplöpning.

Tora är ju mitt larmsystem. När det är nån katt som skall in eller ut nattetid så larmar Tora genom att krafsa på min säng.

När jag sen kliver upp går hon och lägger sig. Hon gillar inte när det är stökigt trots att hon själv kan vara väldigt stökig när hon är på det humöret.

Lina är inte ett dugg intresserad av annat än det som handlar om henne själv. Hon är 100% egoist.


Morronens promenad gick vi på skaren. Men det är så blåsigt så man måste hålla sig efter skogskanten eller i skogen annars blåser man bort. Vi gick inte så långt knappt 2 km skulle jag tro.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards