Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Solweig - 15 oktober 2013 18:44

Nu har vi jobbat i trädgården i två dagar. I går krattade jag upp allt löv, men i morse hade det blåst ner massor av lönnlöv!

Men nu får det vara. Vi har fixat granris och lagt ut på en del rabatter. Skulle nog behöva lite till, så vi får se om vi åker och tar det på torsdag. Sedan har vi bundit upp och täckt där sånt behövs.

Skall ta in en pelagon som står på framsidan, den har inte frusit konstigt nog.


Var bort till Maggan med lite morötter till grabbarna, dom tycker att "hemmorötter" är mycket godare än köpta!


I morron måste jag fixa nytt batteri till dosan till Swebank. Jag har ju inte något konto i den banken förutom att huslånen finns där. Maken har den banken, jag bytte i fjol vår när det visade sig omöjligt att sätta in en krona kontant i den banken. Urdåligt !!!

Har numera Handelsbanken. fungerar bra tycker jag.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards