Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Solweig - 8 juli 2012 09:34

I fredags kom Susanne, hennes kille och pappa Hector hit. Det var jätteroligt att Susanne fick se småttingarna inna dom skingrades.

Hector var inte så imponerad av sina barn, han tyckte nog mest att dom var stökiga!

 

Av Solweig - 8 juli 2012 09:17

Nu har fyra valpar flyttat till nya jättetrevliga valpköpare. Snart kommer det enfemte valpköpare och hämtar lilla Sally.då har jag bara fem valpar kvar här . Som det ser ut i dag har alla flyttat den 28 juli. Så är bara Julia kvar, henne skall jag ju behålla.Lilla Birger är ju inte såld ännu, men det finns två spekulanter på honom. Så han blir inte kvar här hemma.Jag är så glad att ha hittat så bra och trevliga valpköpare. Det kändes ju lite "agasamt" som man säger här i Jämtland.Att få tio västgötaspetsvalpar är ju inte så vanligt. Häruppe i Jämtland är ju inte rasen så vanlig, en det blir tre nya från mej,Resten har hamnat i Ångermanland, Dalarna, Västmanland, Stockholm och Schweiz.Ganska bra spridning!

Här liggre två som undrar var skall jag då?

 

  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards