Alla inlägg den 19 november 2012

Av Solweig - 19 november 2012 11:19

Har varit ute på en jätteskön morronpromenad med doggsen. Julia det yrvädret far kring som en skottspole, ena stunden på höger sida i skogen nästa på vänster. Hon följer spår än hit än dit. Man kan inte gå nära nån trafikerad väg och ha henne lös. Hon kommer ju till mig och tar kontakt mellan racen och hon kollar om jag är med när hon sprungit en vända. Men inte törs man lita på henne.

Satt i går kväll och försökte nysta upp garnet som Julia trasslat till. Men då hade jag en Linus som inte kunde låta bli att engagera sig. Kattor och garn är ju ett känte fenomen!

Just nu är Linus ute så jag skall försöka göra färdigt innan han kommer in. Sen skall jag baka, har hittat ett recept som såg så intressant ut och så har jag en mjölkförpackning som behöver användas upp.

Husse är som vanligt på skidstadion, nu kommer han inte att vara hemma annat än över mörkaste natten den här vackan.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards