Alla inlägg den 14 april 2010

Av Solweig - 14 april 2010 21:30

Nu är man tillbaka i de gamla gängorna. I dag var det valberedningsmöte i en org. som jag tillhör valberedningen i. Men det var inte nått problem, vi hade fixat folk på alla uppdrag. Handlade till Maggan på vägen hem, hon har fått akut ont i ryggen, mer än vanligt. Hon har ju alltid ont, men ibland blir det så besvärligt att hon inte klarar att gå på affären eller jobba för den delen.

    


Snön har nästan försvunnit, på gärdena ligger det bara fläckvis kvar, men det är stora vattensamlingar överallt. Hundarna får lära sig att gå i decimeterdjupt vatten, vilket är bra för när man är ute i skog och mark och kör viltspår kan det mycket väl förekomma vattensamlingar dom måste kunna gå igenom.


Husse åker till fjälls i helgen så då blir vi ensamma jag och brudarna. skall försöka träna lite om det inte blir för dåligt väder.


Nu har Tora slutat löpa, tror jag. Det är svårt att se exakt när det är slut.

Skulle behöva en hanhund! Men grannens Labrador satt i minst en timme utanför staketet och skällde dovt i förra veckan så då var det inte över.

I morron skall vi på stan och handla hoppas det inte blir för dåligt väder.

Spelade på V64 i kväll och vann drygt 150 kronor.   Man säger ju att det är inte den stora inkomsten som ger rikedom utan de små utgifterna, så det kanske kan gäller även vinster. Jag hade en trisslott som jag vunnit 25 kronor på och bytte till en ny lott som inte gav någonting , så där kammade jag noll.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards