Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Solweig - 17 mars 2010 20:56

Det har varit några helt uderbara dagar med sol och bara nån minusgrad. Jag har gått långa promenader på mornarna, det är så skönt när solen skiner. Vårvintrarna är ju en av de bästa årstiderna här uppe. Nu skulle det visst bli sämre väder så det blir väl normallånga promenader ett per dagar.

  

Här är en som ger mig den första vårkänslan när han trummar på trädstammarna.

  

Lina löper ju så det är blodfläckar överallt. Hon försöker ju hålla efter själv men hon lyckas inte full ut.

Har snart städat mig genom hela huset. I morron är det källarens tur, sen är jag klar för den här gången. I morron kväll skall jag ju på KK:s årsmöte, hoppas att det inte blir så mycket snö då jag skall ut på Frösön.

Sedan är det utställning på lördag och årsmöte på Trädgårdsföreningen på söndag mitt i dan, sedan träffas vi i agilitygruppen på kvällen.

Det är mycket nu om man säger så!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards