Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Solweig - 24 mars 2009 21:45

Mitt lilla yrväder Tora håller oss igång hela dagarna. Hon springer så det dundrar i golver fast hon är så liten.

Äter gör hon som en häst, och det låter som en när hon far fram.

Hon är så duktig, tar man ut henne så gör hon ifrån sig ute i snön.


Det är ju så mycket snö, men hon går på skaren ovanpå. Det är ju så kallt så jag vill inte ta ut henne varje gång hon behöver kissa eller bajsa. Är rädd hon blir sjuk, hennes lilla mage blir ju iskall ute i snön. Men hon tycker det är så kul att springa runt i snön.


Det blir inte så mycket mer än hundar hela dagen, Lina har fullt upp med att leka med Tora. Dom jagar fram och tillbaka ifrån rum till rum.


Som tur är så vävde jag färdigt pläden på måndag så nu har jag inte nån väv att tänka på. I morron kväll har vi styrelse i brukshundsklubben. Annars är det inte så mycket just nu.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards