Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Solweig - 15 augusti 2008 21:55

När jag åker till stan då är man som en Kurir. Man har massor av ärenden som skall uträttas.

En sån runda har jag gjort i dag. Det enda som inte blev gjort är att köpa ny stekpanna, hittade ingen i rätt storlek som inte kostade skjortan. Har ett glaslock som passar till den som jag har nu och vill gärna ha en som locket passar på. Får göra en repa nästa vecka, ska ändå lämna prylar till en kompis då.

 Det har blivit höst tycker jag, mörkt på kvällarna och kyligt. Tiden går så fort, det var länge sedan det var ljust dygnet runt.


Vi hade träningstävling i agilityn i onsdags, på hoppdelen diskade vi oss allihopa. Hundarna vägrade på platta tunneln. Dom hade ju gått den på agilitydelen och upptäckt att det var blött där inne. Så därför ville ingen hund gå in igen. Lina vägrade på agilityloppet också, men hon hade provat innan när vi byggde banan. Hon har ju varit besvärlig just på platta tunneln så därför tänkte jag tjuvträna före. Tji fick jag! Hon upptäckte ju blötan och sen ville hon inte gå nån fler gång.

Först trodde jag att det bara var Lina som inte ville ,men sen fick jag ju se. 


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards