Alla inlägg den 2 juli 2017

Av Solweig - 2 juli 2017 21:22

Vi har haft några dagar med jättefint väder. Ingvar har slipat och betsat alla tre broarna, han har också fixat fönsterbräda i ett av köksfönstren som ingen hade.

Själv har jag nästan hunnit rensa alla rabatter klart, sen är det bara till att börja om. Trädgårdslanden har jag gjort färdigt, så nu är det gallring av morötter som är nästa uppgift.


Vi har ju haft husvagnen ute på blocket, men vi har bestämt att behålla den. Vi har haft flera spekulanter , men vi kom fram till att vi vet vad vi har men inte vad vi får!


I dag har jag fått inviga båten vi köpte i Mora för ett tag sedan. Vi tog med oss fika, metspön  och hundarna och drog efter morronpromenaden.  Vi for ner på Näkten en stor sjö några mil härifrån. Jag fick en liten abborre och Ingvar fick en ganska stor gädda som jag har fileat och skall göra något av.


Nu regnar det ganska mycket, inte så mycket som det gjorde förra måndagen, då var det

skyfall. Men det var ganska torrt så det behövdes.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Skapa flashcards